Sklepy, hipermarkety zarówno ogólnospożywcze, jak i budowlane muszą się dobrze reklamować, aby ich oferty trafiły do klienta. Opcji jest naprawdę wiele i tylko w zależności od oferowanych dóbr zależy, jaka forma okaże się najskuteczniejsza. Swoją kampanie reklamową nieustannie prowadzą duże sklepy, czy supermarkety takie jak Auchan, Biedronka, czy Tesco. Gazetka promocyjna ułatwia przedstawienie aktualnej oferty przez, co klient wie, że w tym okresie np. tanie są banany, więc specjalnie pojedzie, aby je kupić.
Gdzie szukać?
Każda firma korzysta z różnych środków przekazu informacji, jednakże najbardziej popularnymi okazują się mimo wszystko gazety, oraz dla młodszych pokoleń również Internet. Tradycyjna metoda sprawdza się przede wszystkim, w przypadku osób dojrzałych lub starszych, którzy nie mają w naturze przeszukiwania Internetu w poszukiwaniu nowości. Internet natomiast to alternatywa, dla tych, którzy lubią mieć dostęp do wszystkich informacji w każdym momencie. Tesco - gazetka promocyjna wydawana jest regularnie, na określone dni, dzięki czemu klient może kontrolować czas trwania promocji.